CURS RECICLATGE PRL ELECTRICITAT – FONTANERIA

Resolució de 11 de desembre de 2019 de la Direcció General d’ Empleo, (BOE 19/12/2019) publica el III Conveni Col.lectiu Estatal de la Industria, la Tecnologia i els Serveis del Sector del Metall.

Aquest conveni estableix una acció de RECICLATGE obligatòria cada QUATRE anys.

RECICLATGE FONTANERIA

Preu Agremiat: 90 €
Preu NO Agremiat: 110 €

RECICLATGE ELECTRICITAT

Preu Agremiat: 90 €
Preu NO Agremiat: 110 €

INICI: A CONSULTAR

PER RESERVAR PLAÇA, pots trucar o enviar un e-mail:

Gremi d’Instal·ladors del Vallès Oriental: 93 870 72 05
granollers@gremielectricitat.com

ISOVERI: 93 470 00 00 – 640 341 361
isoveri@isoveri.com

*Totes les empreses poden beneficiar-se total o parcialment el cost dels cursos mitjançant les subvencions del FUNDAE que es realitzen en bonificacions a la seguretat social. Utilitzar aquest crèdit de formació pot contribuir a millorar la competitivitat de la seva empresa, per lo qual ens posem a la seva disposició per facilitar-li tota l’ informació addicional necessària i, en el seu cas, donar-li l’assessorament i assistència tècnica adequada. No dubti en posar-se en contacte amb nosaltres li podem realitzar qualsevol tipus de formació que la seva empresa necessiti.